درباره

مدل لباس 2017/ لباس مجلسی جدید 2017


وبلاگ مدل لباس پرنسس
مدل لباس مجلسی،مدل لباس مجلسی زنانه،مدل لباس مجلسی دخترانه،مدل لباس مجلسی 2017
زیباترین مدل های لباس مجلسی را در این وبلاگ ببینید
کانال تلگرام مدل لباس @modeldress
🔺خرید لباس هندی در گالری طاووس
🔺سایت : taawoos.ir
🔺پرداخت سریع : pay.taawoos.ir
👗💍گالری طاووس دارنده نماد اعتماد الکترونیکی
🔺ایدی سفارش @taawoos_shop
جهت مشاهده نمونه های بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید
آیدی کانال : @taawoos

دسته بندي ها

جستجو

جعبه پیام




امکانات

- مدل لباس مجلسی 2017
- مدل لباس کوتاه مجلسی دخترانه
- مدل لباس مجلسی زنانه
- مدل لباس مجلسی دخترانه
- مدل لباس مجلسی دخترانه
- مدل لباس پرنسس
- جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی جدید
- مدل لباس مجلسی زنانه
- مدل لباس مجلسی
- جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه
- مدل لباس مجلسی زنانه
- مدل لباس مجلسی زنانه
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی زنانه
- جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه
- جدیدترین مدل مانتو
- مدل لباس مجلسی
- مدل مانتو پاییزه
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی دخترانه
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس مجلسی
- مدل لباس شب
- مدل لباس
- مدل لباس
- مدل لباس
- مدل لباس
- مدل لباس عروس
- مدل لباس
- مدل لباس پرنسس
- نمایشگاه مد و لباس
- مدل لباس
- مدل لباس
- مدل لباس
- مدل لباس
- مدل لباس نامزدی
- مدل لباس
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 صفحه بعد

آرشيو

نظرسنجی

علاقه مند به ارتقاء کدام بخش در سایت هستید؟

خبرنامه

آمار

آنلاین : 4
بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 757
بازدید هفته گذشته : 7131
بازدید ماه گذشته : 14157
بازدید سال گذشته : 514616
کل بازدید : 6503561

شنبه ۱۰ آبان ساعت 10:18

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: صنعت مدلینگ در جهان بسیار صنعت پر رونق و رو به رشدی است که در کنار کار هنری یک نوع تجارت پردرآمد نیز محسوب می‌شود.

در بسیاری از کشورهای غربی، طراحان، مدیران و دست اندرکاران مانکن‌ها و صنعت مربوطه ،مدارس مخصوصی دارند. دانش آموختگان این مراکز در این حرفه حتی دروسی مثل آناتومی بدن انسان، طراحی با نرم‌افزار، و مدیریت را باید بگذرانند. این حرفه فقط شامل دختران و پسران جوان نمی‌شود بلکه امروزه کودکانی با سن کمتر از دوازده سال هم جزوی از این حرفه شده و به یکی از ستاره‌های پردرآمد دنیای مد و فشن تبدیل شده‌اند.

برای مثال کودکانی را که برای تبلیغات تلویزیونی و داشتن حداکثر 6 فیگور متفاوت روزانه حدود 1500 دلار درآمد کسب می‌کنند می‌توان نام برد.

اکاترینا سامسونوو کودکی 11 ساله‌ است که با برندهای "دی کن وای" و "جی کرو" به عنوان مدل همکاری می‌کند و در سال گذشته به تنهایی 50 هزار دلار درآمد داشته است! این مدل کوچک علاوه بر مدلینگ لباس در دو فیلم سینمایی به نام‌های آناستازیا و بلیط نیز نقش بازی کرده است که در سال آینده میلادی اکران می شوند.

یکی دیگر از این کودکان پردرآمد، هادسن کرونیگ پسر 6 ساله و فرزند برد کرویینگ مدل برند شنل است. او علاوه بر کارکردن در خانه مد و فشن شنل در کنار پدر خود برای برندهای فندی و دولچه گابانا نیز کار کرده است و عکس وی در مجلات مختلفی از جمله مجله مد دبلیو نیز چاپ شده است. هرچند که دستمزد هادسون شش ساله توسط خانواده او تا حدی مخفی مانده است ولی اینطور که از آمار و ارقام مشخص است او هم یکی از برترین مدل های کودک با دستمزدی بالا است.

لیلی چی هم یکی دیگر از این مدل‌هاست که دو سال پیش در هنگام خرید با پدرش توسط یک مدیرفروشگاه کشف شد و اکنون برای برندهای رالف لورن، نایکی و لیوایز کارمی کند و در سال گذشته نزدیک به 22 هزار دلار درآمد داشته است.

بیلور و هادسن کرایدر دوتا از موفق ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها در طیف سنی 10 و 7 سال هستند که تاکنون موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند تا جایی که رسیدن به چنین موفقیت هایی برای مدل های بزرگتر بیشتر شبیه به رویا و خیال است! عکس بیلور 10 ساله چندی پیش در روی جلد مجله ووگ قرارگرفت.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که اکثر خانواده این کودکان در مورد بودن فرزندان خود در صنعت مدلینگ اشاره می کنند افزایش اعتماد به نفس و دادن احساس خوب به این بچه هاست که آنها را از کودکی افرادی قدرتمند می سازد.

دیلی میل

انتهای پیام/

بهار شهرابی

برچسب‌ها: مانکن,مد,هنر
نوشته شده در دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 18:11 توسط : لباس پرنسس | دسته : مقالات لباس و پوشاک زنانه | 433 بازدید
  • []

  • دوشنبه ۲۸ مهر ساعت 15:20

    به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس،‌ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اعضای کارگروه مد و لباس گفت: الگوسازی در حوزه حجاب و عفاف و ترویج سبک زندگی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است،‌از جمله ضروریاتی است که باید به آن توجه کرد زیرا موضوع ساماندهی مد و لباس از دیر زمان در کشورمان مطرح شده است و قوانینی هم برای آن مصوب شده است و بنیاد ملی مد و لباس در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در همین راستا تاسیس شده است.

    او افزود: الگوسازی در زمینه حجاب و عفاف از جمله موارد اساسی است که مورد توجه در بنیاد ملی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اگر بتوانیم آن را در جامعه فرهنگ سازی کنیم بسیاری از مسایل و مشکلاتی که دراین جوزه در جامعه وجود دارد به خودی خود حل و فصل می‌شود.

    وی افزود: فرهنگ و تمدن کشور ما همواره مورد هجوم و بمباران تبلیغاتی از سوی شبکه‌های مختلف بیگانه،‌ شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است که مبنای کار آنها ترویج الگوی برهنگی در جامعه است و تمام تلاش ما در این کارگروه این است که الگوی مناسب اسلامی ایرانی در حوزه مد و لباس در جامعه ارایه دهیم.

    جنتی با تاکید بر صدور فرهنگ کشورمان به خارج از مرزها ادامه داد: از طریق مد و لباس می‌توانیم فرهنگ انقلاب جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ و تمئن دیرینه کشورمان را به مرزهای بین‌المللی صادر کنیم.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر ساماندهی مد و لباس در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نظر ساختاری و داشتن قانون و مقررات در وضعیت مطلوبی قرار دارد و قوانینی که در این حوزه در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است و همچنین مصوبات دولت نیز دراین زمینه مطلوب و مناسب است.

    عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ساختار داخلی کارگروه ساماندهی مد و لباس و کمیسیون‌های تخصصی آن نیز به خوبی طراحی شده است و وظایف دستگاه‌های عضو آن هم روشن و مشخص است.

    وی با اشاره به ژورنال‌های مد و لباس گفت: نقش این ژورنال‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اهمیت زیادی برخوردار است و با در اختیار گذاشتن آنها در میان طراحان این حوزه کمک بسیاری به ترویج مد و لباس با الگوهای ایرانی اسلامی می‌شود و کارگروه ساماندهی مد و لباس نیز به اهدافش نزدیک‌تر می‌شود.

    جنتی با تاکید بر نقش و جایگاه مهم سازمان صدا و سیما در تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در جامعه ادامه داد: عمده فعالیت‌های تبلیغی اعم از نمایشگاهی و فعالیت‌های صدا و سیما در این زمینه از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است و صدا و سیما می‌تواند با برنامه ‌های خود در شبکه‌های مختلف در الگوسازی مد و لباس و ترویج فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی نقش به سزایی ایفا کند.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌تواند از طریق بازیگران و مجریان صدا و سیما به الگو‌سازی پوشش‌های مورد نظر که در راستای مد و لباس ایرانی اسلامی است بپردازند و در این زمینه می‌توان با صدا و سیما و سازمان سینمایی نشست‌های مشورتی داشت.

    وی افزود: از دیگر راه‌هایی که می‌توان به ترویج فرهنگ مد و لباس ایرانی اسلامی در جامعه پرداخت؛‌ تولید لوح‌های فشرده‌ در این حوزه و توزیع آن در سطح جامعه از طریق مراکز و فروشگاه‌های فرهنگی وهنری است.

    جنتی از پیگیری‌ و رایزنی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان مالیاتی کشور مبنی بر مشمولیت صنف طراحان پوشاک از قانون معافیت مالیاتی همانند ناشران و کتابفروشان خبر داد.

    وی گفت: درحوزه حجاب و عفاف اگرچه حجاب برتر چادر است ولی طراحان و مسوولان این حوزه نباید تنها بر این مقوله تکیه کنند و در طراحی‌های خود باید به مانتوهای گشاد با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با رعایت موارد پوشش اسلامی نیز توجه کنند.

    جنتی با اشاره به نقش مهم وزارت آموزش و پرورش در ترویج پوشش اسلامی ایرانی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در این زمینه وظایف گسترده‌ای بر عهده دارد و باید آنها را مورد توجه قرار دهد و باید برای پوشش دانش آموزان برنامه‌ریزی درست و مناسبی صورت گیرد.

    وی بر اختصاص فروشگاه‌های ویژه لباس اسلامی در سطح کشور با هدف ایجاد برند پوشش اسلامی در داخل و خارج از کشور تاکید کرد.

    وزیر فرهنگ گفت: حضور فعال در فضای مجازی و ایجاد سایت‌هایی در این زمینه ضروری است و باید به این سایت‌ها کمک شود تا بتوانند در ترویج و تبلیغ پوشش اسلامی ایرانی نقش موثری در سطح جامعه ایفا کنند.

    معاون امور هنری وزیر ارشاد: مد و لباس نماد هویتی جامعه است

    در ادامه علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر ارشاد گفت: مد و لباس نماد هویتی جامعه ماست و با توجه به بازتاب‌ها و مسایل اجتماعی که در این حوزه وجود دارد؛ معاونت امور هنری به عنوان متولی بنیاد مد و لباس با تمامی نهادها و گروه‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند در ارتباط است.

    وی گفت: از طریق تعامل و همکاری با بخش خصوصی با اصناف این حوزه در حال تلاش برای نهادینه کردن پوشش اسلامی ایرانی هستیم و جریان سازی این امر در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.

    دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس خبر داد: روند رو به رشد جریان مد و لباس توقف ناپذیر است

    در ادامه این نشست حمید قبادی دبیر کرگروه ساماندهی مد و لباس با ارایه گزارشی از فعالیت‌های این کارگروه از برنامه های متفاوت این حوزه خبر داد.

    وی گفت: ساماندهی مد و لباس در جامعه به ارتقای سطح فرهنگ جامعه کمک بسیاری می‌کند و در این کارگروه اقدامات گسترده‌ای در جهت تثبیت قانون در حوزه ترویج مد و لباس ایرانی اسلامی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به تاسیس بنیاد مد و لباس اسلامی ایران،‌ نشان شیما (شناسنامه دار کردن لباس) مالکیت معنوی،‌ راه‌اندازی کمیسیون صدور مجوزها و راه‌اندازی کمیسیون صدور مجوز ژورنال اشاره کرد.

    قبادی افزود: راه‌اندازی کمیسیون رسانه و تبلیغ با محوریت صدا و سیما،‌ ساماندهی فعالیت‌های طراحان و تولید کنندگان و هویت بخشی به دست‌اندرکاران‌، بیمه هنرمندان طراح،‌ تشکیل شورای ارزشیابی درجه هنری طراحان،‌ صدور کارت صلاحیت طراحان و مدل‌ها از دیگر اقدامات و فعالیت‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس است.

    وی راه‌اندازی شوراهای راهبردی،‌ راه‌اندازی کارگروه‌های استانی،‌ برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف مد و لباس و ... را از دیگر اقدامات این کارگروه برشمرد.

    قبادی از طرح ملی ارتقای چادر نماز در مساجد و اماکن متبرکه برای اولین باز و به تعداد 3 میلیون چادر خبر داد و گفت: چادر نماز در مساجد از مغفول ترین مواردی است که باید به آن توجهی ویژه داشت و بر اساس این طرح با همکاری بخش خصوصی در ابتدا به مساجد و اماکن متبرکه چادر نماز اعطا می‌شود و در مرحله بعدی و در قالب وقف و نذر این طرح را در کشور گسترش می‌دهیم.

    دبیر کارگروه ساماندهی مدو لباس افزود: در حال راه‌اندازی پورتال ویژه و تخصصی مد و لباس به عنوان پایگاه مرجع در این حوزه هستیم تا علاقه‌مندان و مردم بتوانند از این طریق و به صورت کاملا تخصصی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی یابند.

    عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی: ضرورت توجه به اسلامی بودن طرح‌ها

    در بخشی ازاین نشست لاله افتخاری‌ عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت:‌در انتخاب و طراحی طرح‌ها و مدل‌های پوشاک باید به اسلامی بودن آنها توجه شود و در در عین حال ذایقه و سلایق موجود در جامعه نیز رعایت شود.

    وی افزود: در برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس می‌توان از طریق پوشش اسلامی غرفه‌داران نیز در ترویج عفاف و حجاب کمک گرفت.

    در ادامه این نشست نمایندگان و اعضای مختلف سازمان‌ها و دیگر اعضای کارگروه مد و لباس با ارایه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه خود پیشنهاداتی در زمینه گسترش و ترویج حجاب و عفاف ارایه دادند.

    انتهای پیام/

    نوشته شده در جمعه 2 آبان 1393 ساعت 22:10 توسط : لباس پرنسس | دسته : مقالات لباس و پوشاک زنانه | 396 بازدید
  • []

  • چهارشنبه ۱۶ مهر ساعت 09:03

    سرویس مد و لباس هنرآنلاین: افشین صادقی‌زاده، سردبیر نشریه تخصصی پوشش، مد و دیزاین استایل معتقد است مشکل اصلی در حوزه مد این است که با وجود سابقه طولانی که ایران در این زمینه دارد آن را جدی نمی‌گیریم. او با تاکید بر استعداد و زمینه لازم در این‌باره به خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین گفت: با وجود سابقه طولانی که در زمینه تاریخی، مذهبی و سنتی در این زمینه داریم و با داشتن ظرفیت‌های بومی و محلی که توان راه‌یابی به بازارهای جهانی را هم دارند، باز هم در دوران معاصر آن را جدی نمی‌گیریم.

    او درباره دلایل این مشکل اظهار کرد: من نمی‌دانم مشکل در روح زمانه است یا به خاطر نبود الگوی مناسب که مساله مُد و لباس جدی گرفته نمی‌شود اما به عنوان یک سردبیر که در این حوزه فعال است، وقتی به سراغ این بخش می‌رویم با یک وضعیت نیمه آشفته مواجه می‌شویم.

    این فعال خبری حوزه مد بیان کرد: در حوزه مُد به دو گونه می‌توان فعالیت کرد یا باید چیزی که موجود است را نشان داد و به بررسی آن پرداخت و یا اینکه مساله‌ای را که بعدها استفاده می‌شود بیان کرد و به عنوان یک نشریه پیشرو گام برداشت.

    صادقی‌زاده ادامه داد: من برای ارائه هر شماره نشریه جستجوهای زیادی انجام می‌دهم و آخرین موردی که برای خود من بسیار جذاب بود لباس ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی اینچئون بود که بسیار جالب و جذاب طراحی شده بود.

    او افزود: تیم‌های ملی کشورهای مختلف در چنین مراسمی لباس‌هایی را که برندهای خودشان طراحی کرده‌اند بر تن می‌کنند تا علاوه بر نشان دادن وجه آن کشور و خوش‌پوشی ورزشکاران، امکان تبلیغ برندها نیز فراهم شود اما من 10 روز تمام پیگیری کردم تا بتوانم به مسئول مربوطه در زمینه لباس ورزشکاران ایران دست پیدا کنم که متاسفانه دست آخر نیز موفق به مصاحبه نشدم.

    سردبیر نشریه استایل ایده لباس بانوان در المپیک را تحسین برانگیز خواند و گفت: ایده لباس بانوان بسیار برازنده و ترمه‌ای که در آن به کار رفته بود، بسیار خوب بود اما انگار مطرح شدن چنین اقدام خوبی برای هیچ یک از مسئولان مطرح نبود و این برای من جای تعجب است که وقتی رسانه‌ها به دنبال معرفی و تقدیر از مسئولین هستند نیز از آنان استقبال نمی‌شود.

    صادقی‌زاده توضیح داد: با وجود اینکه برای این کار وقت و فکر زیادی صرف شده بود و لباس نیز بسیار خوب و برازنده بود اما انگار مرحله بعد یعنی معرفی این اقدام فراموش شد.

    او بیان کرد: طراحان زیادی در فضای مجازی حضور دارند که به نظر نمی‌آید تاثیرگذاری چندانی داشته باشند زیرا کسانی تاثیر گذار هستند که مردم آنها را بشناسند و از طریق رسانه معرفی شوند. اگر بخواهیم از ظرفیت‌های موجود در کشور بهره ببریم، پتانسیل بالایی وجود دارد اما وقتی به عنوان یک سردبیر می‌بینم که گروه‌های فعال در این عرصه منسجم نیستند و تاثیر فعالیت آنها کوتاه مدت است و صرفا منافع مادی را مد نظر قرار می‌دهند، کار سخت می‌شود.

    این فعال خبری حوزه مد تصریح کرد: ما از نظر تاریخی و مذهبی پیشینه بسیار قوی برای خوش‌پوشی و زیبا بودن داریم یعنی در احادیث و روایات زیادی مومنان از ژنده پوشی و ژولیدگی برحذر شده‌اند و بر ظاهر باوقار و آراسته مؤمن تاکید فراوان شده چرا که پوشش علاوه بر تاثیرگذاری روی روحیه خود فرد بر جامعه و عملکرد آن نیز تاثیر مستقیم دارد لذا نیاز داریم از طریق خوش‌پوشی بین مردم اعتماد ایجاد کرده و تصویر بهتری از جامعه ارائه کنیم.

    انتهای پیام/

    نوشته شده در پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 6:35 توسط : لباس پرنسس | دسته : مقالات طراحی مد،لباس،انواع پوشاک | 222 بازدید
  • []

  • شنبه ۱۲ مهر ساعت 10:56

    سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مد برتر high fashion واژه‌ای است که به عنوان معادل واژه فرانسوی haute couture استفاده می‌شود. قرار گرفتن نام "اوت کوتور" بر یک لباس نشانه نهایت تجمل، ارزش و افتخار برای طراحان لباس، مدشناسان، خریداران و فروشندگان است. این طبقه‌بندی لباس که صرفا برای خیاطی زنانه استفاده می‌شود از قرن 19 برای لباس‌هایی که چارلز فردریک ورث انگلیسی در پاریس تولید می‌کرد استفاده شد. با گذشت سال‌ها، استفاده از این نام و شیوه دوخت لباس همچنان شهرت زیادی دارد.

    این واژه فرانسوی در واقع لقبی است که به افراد هنرمندی داده می‌شود که شرایط خاصی داشته باشند و به هر کسی نمی‌توان لقب coutureier داد. دریافت این لقب مستلزم گذراندن سختی‌ها و کارکردن‌های بسیار است و استفاده از آن نشانه بالاترین کیفیت و ارزش و استفاده از بهترین متریال در دوخت است. اعطای لقب کوتوریر به طراحان لباس از طریق اتحادیه حرفه‌ای اوت کوتور انجام می‌شود که از سال ۱۹۴۵ قوانین خاصی را برای این کار به ثبت رسانده است. این اتحادیه هر سال فهرست موسسات مدی که مجاز هستند از عنوان اوت کوتور برای کارهای خود استفاده کنند را منتشر می‌کند.

    متقاضیان دریافت این لقب باید شرایط خاصی داشته باشند. هر سالن اوت کوتور باید حداقل ۱۵ کارمند تمام وقت داشته و هر سال دو نمایش برای فصل‌های بهار- تابستان و پائیز- زمستان داشته و در هر فصل حداقل ۳۵ دست لباس را نمایش دهد.

    از سوی دیگر لباس‌هایی که عنوان اوت کوتور دارند هم شرایط خاصی دارند. طراحی این لباس حتما باید در سالن کوتور انجام شود و یک مدیر مسئول تمامی مسئولیت آغاز تا پایان این طرح را بر عهده گرفته و مواظب همه حقوق مشتری خواهد بود. طرح لباس در یک ملاقات خصوصی برای مشتری نمایش داده می‌شود و اگر مشتری نتوانست در آتلیه و یا سالن حاضر شود نماینده طرح نزد او می‌رود، یا با ارسال فیلم ویدئویی طرح را به مشتری نشان می‌دهد.

    هر طرح لباس مخصوص یک مشتری است و متناسب اندام و سایز او اجرا می‌شود. برای هر لباس اوت کوتور فقط یک الگو طراحی می‌شود و اجازه تکثیر یا کپی آن نیست. یک خانم خیاط از ابتدا تا انتها به صورت انحصاری روی مدل لباس کار می‌کند، در حالی‌که یک اتاق مخصوص به خود دارد تا کار او با لباس مشتریان دیگر تداخل نداشته باشد.

    از روی طرح، لباسی با یک پارچه خاص به عنوان نمونه دوخته می‌شود تا از اتلاف هزینه و خراب شدن پارچه گران‌قیمت چند هزار دلاری جلوگیری کند. نمونه باید دقیقا عین خود طرح باشد و افراد آموزش دیده این مدل را با برش های دقیق و یک‌دست اجرا می‌کنند تا مشتری بتواند ذهنیات خود را مشاهده کند، همچنین هر لباس باید حداقل ۳بار نوبت پرو داشته باشد.

    نکته مهم و جالب در مورد لباس‌های اوت کوتور این است که

    نوشته شده در پنجشنبه 17 مهر 1393 ساعت 16:41 توسط : لباس پرنسس | دسته : مقالات لباس و پوشاک زنانه | 216 بازدید
  • [ادامه مطلب] []

  • يکشنبه ۶ مهر ساعت 11:55

    سرویس مد و لباس هنرآنلاین: تی‌شرت‌های مردانه یکی از مهمترین نمودهای پوشش در جامعه امروز ایران است؛ پوششی که در دهه گذشته دستخوش تحولات زیادی شد تا جایی که خط نوشته‌های انگلیسی به مرور زمان توانست جای طرح را برای این نوع لباس‌ها به دست آورد و به خودی خود نشانه‌ای برای خرید باشد.

    نوشته‌های انگلیسی به روزتر از مدل‌های فارسی

    تی‌‍شرت‌های فارسی و انگلیسی در سال‌های اخیر رقابت تنگاتنگی را آغاز کردند تا جایی که در یک برهه زمانی خط نوشته‌های فارسی که عموما به شکل شعر بود توانست روی شال، لباس و مانتو خود را نشان دهد و جایگاه خود را به دست آورد، اما این نوع کار همچنان نتوانست حکمرانی صد‌در‌صد خود را روی تی شرت‌های مردانه به دست آورد تا جایی که پس از مدتی نوشته‌های فارسی از مد افتادند اما چاپ انگلیسی از مد نیفتاد!

    بازارگردی‌ و سرک کشیدن در مغازه‌های مختلف بیانگر این امر است که تی شرت‌های انگلیسی برای قشر خاصی به خصوص در سنین نوجوانی مورد پذیرش است. ظاهرا قیمت هر دو نوع لباس در یک رده است، اما مشکل اینجاست که چاپ فارسی لباس‌ها تغییر چندانی طی این سال‌ها نداشته است، درحالی که نوشته‌های انگلیسی هر روز از طریق ماهواره‌ به روز می‌شود.

    این گستردگی در شرایطی با بی‌توجهی رها شده است که جملات نوشته شده بر روی برخی از این لباسها کاملا توهین آمیز است و نه تنها هیچ سنخیتی با فرهنگ ملی ما ندارد بلکه قصد تخریب مستقیم و مسخره کردن مخاطب خود را دارد.

    این سوال که چرا جوانان ایرانی با وجود عدم درک مفهوم نوشته شده روی لباس به سمت آن تمایل دارند، بحثی است که باید به صورت تخصصی به آن پرداخت.

    لباس ایرانی مخصوص قشر هنری نه عموم!

    نوشته شده در دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 11:46 توسط : لباس پرنسس | دسته : مقالات طراحی مد،لباس،انواع پوشاک | 406 بازدید
  • [ادامه مطلب] []

  • در اين تحقيق به بررسي اثر غير قابل ذكر ميانجيگرايانه مقاصد خريد در وقوع رفتار خريد آني پرداخته و اين كه خصوصيات مصرف كننده (هيجان و عزت نفس) و دانشي كه مصرف كننده درباره محصولات جديد دارد، به طور مستقيم و بي واسطه بر وقوع يا عدم وقوع خريد آني محصولات جديد، تاثير گذارند. در تجزيه و تحليل پرسشنامه از مباحث استنباطي و توصيفي آماري استفاده شده است. اين تحقيق با عنوان ارزيابي عوامل تاثيرگذار بر رفتار خريد آني با هدف بررسي تاثير مولفه هاي خريد آني و در نهايت در جهت كمك به توسعه بازاريابي در كشور صورت گرفته شده است.اين تحقيق از نظر هدف يك تحقيق كاربردي و از نوع تحقيقات توصيفي_ پيمايشي مي باشد. داده هاي مقطعي اين تحقيق بوسيله پرسشنامه در سال 1391 در سطح شهر كرج در پاساژهاي فروش البسه و پوشاك جمع آوري شده است. براي نمونه آماري از روش خوشه بندي و براي انتخاب خوشه هاي مورد نظر از روش تصادفي و براي انتخاب نمونه از روش نمونه گيري تصادفي سيستماتيك استفاده شده است. با استفاده از داده هاي جمع آوري شده ويژگيهاي جمعيت شناختي از طريق آمار توصيفي و فرضيات تحقيق از طريق آمار استنباطي مورد بررسي قرار گرفته است ، كه بر اساس آن بيشترين ميزان تاثير بين متغيرهاي هيجان مصرف كننده و رفتار خريد آني به صورت مثبت مي باشد.كمترين ميزان تاثير بين متغيرهاي دانش محصول جديد و قصد خريد به صورت مثبت مي باشد.از مجموع 9 فرضيه تحقيق هفت فرضيه مورد پذيرش و دو فرضيه ديگر رد گرديدند.

    نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1393 ساعت 23:49 توسط : لباس پرنسس | دسته : مقالات لباس و پوشاک زنانه | 156 بازدید
  • []

  • زینت جهانشاه دختر یکی از سرهنگ‌های وزارت جنگ آن دوره در آموزشگاه بین المللی "لته فراین" آلمان تحصیل کرد و پس از ازدواج با یکی از افسران نظام به سوئیس رفت و در آنجا حدود یکسال هنر خیاطی و روش برش روی مانکن را فرا گرفت، سپس به پاریس که یکی از مراکز اصلی صدور مد دنیا بوده و هست رفت و در آنجا در خیاطی تخصص پیدا کرد و همچنین تحت تعلیم "پیر بالمن" یکی از طراحان معروف آن زمان رموز خیاطی مدرن و بوتیک داری را یاد گرفت.

    زینت جهانشاه در سال ۱۳۲۱ به همراه همسرش که یکی از افسران نظام بود به ایران بازگشت. او در بدو ورود به ایران، اقدام به افتتاح یک لباس فروشی و خیاط خانه در خیابان امیریه شهر تهران کرد و در مدت سه ماه موفق شد نود دست لباس زنانه برای هنگام صبح، عصر و شب، تولید کند و با پوشاندن به تن مانکن‌ها و دخترها، آنها را در معرض مشاهده پانزده تن از زنان از فرنگ برگشته قرار دهد که با مد روز اروپا آشنا بودند.

    مد لباس جهان شاه، آمیزه‌ای از مدهای غربی و دید شخصی‌اش بود او برای تمام لباس‌های ایرانی، از روی فصول یا گل‌ها نام انتخاب کرده بود. جنس لباس‌ها اغلب از مخمل و لمه بود. مدل پالتوها و آستین‌ها آزاد و یقه‌ها بسته بودند، کت‌ها و دامن‌ها نیز مناسب با اعتقادات دینی زنان ایرانی طراحی شده بود و پیراهن‌های شب به سبک دکولته طراحی شده بودند و روی آنها منجوق و پولک دوزی شده بود، به جلوی این لباس‌ها قسمتی اضافه می‌شد که به تن بایستند. کفش‌ها هم نوک گرد و بی پاشنه و باریک طراحی شده بود. در میان مدل‎های لباس، از پالتوی پوست و کلاه به علت گرانی پوست و عدم امکان فروش خبری نبود. از سوی دیگر جهان شاه کلاه دوز خوبی هم سراغ نداشت تا طرح‌هایش را به او سفارش دهد. در عوض کیف‎های مدل "موت" که هر دو دست در داخل آن قرار می‎گرفت به نمایش گذاشته شده بود. رنگ‌هایی که در مدل‌ها استفاده شده بود بیشتر سیاه و قهوه‌ای بود.

    البته جهان شاه در نمایش مدل‎های خود به بازدیدکنندگان با مشکلاتی هم روبرو بود از جمله روش راه رفتن و ایستادن مانکن‌ها و سادگی و بی‌آرایشی گیسوانشان، به ویژه در مورد آخر، آرایشگاه‌های خاصی برای این کار در ایران وجود نداشت. با این حال زنانی که وصف نمایش خیره کننده جهانشاه را شنیده بودند استقبال زیادی از جادوی مد او کردند و کار او رونق فراوانی گرفت.

    این زن پس از ده سال از افتتاح مغازهٔ لباس فروشی و خیاط خانه خود به فکر استفاده از مدل لباس‌های قدیمی در کار خود افتاد و با الهام از موزه مردم شناسی مانتویی را طراحی کرد که شبیه ردای مردان قدیمی بود و آستین‌های گشادی داشت که با استقبال فراوانی روبرو شد. او تا سال ۱۳۷۴ خورشیدی به کار خیاطی و مدسازی ادامه داد، وی شروع کننده راهی شد که ابتدا توسط فرزندش و سپس دیگران ادامه یافت.

    پس از انقلاب ۱۳۵۷

    دهه ۶۰

    بعد از انقلاب 1357 و کاهش فراگیری مد و فرهنگ غربی در سطح جامعه و حتی در شهرهای بزرگ، فرهنگ پوشش ایرانیان نیز دچار تحول شد. میل به ساده‌زیستی، دوری از مد و جنگ ایران و عراق ، باعث شدند مد در دهه ۶۰ شمسی به حاشیه برود، لباس زنان در این سالها به مانتو و چادر و لباس مردان به شلوارهای پارچه‌ای گشاد و پیراهن‌های ساده تغییر یافت. لباس رسمی و اداری در این سال‌ها هم کت و شلوار بدون کراوات بود. دهه ۶۰، کراوات به‌عنوان نمادی از فرهنگ غربی به حاشیه رفت و به اقشار خاصی از جامعه منحصر شد.

    دهه ۷۰

    با پایان جنگ و از میان رفتن الزامات خاص اقتصادی و سیاسی آن و آغاز دوره تاثیر همه جانبه رسانه‌هایی چون ویدئو و ماهواره، دوباره موج مدگرایی در جامعه آغاز شد. کاهش سختگیری‌ها و افزایش واردات البسه خارجی هم در تشدید این فضا موثر بود. دهه ۷۰ کم‌کم شلوارهای پارچه‌ای جای خود را به جین‌های تنگ داد و پیراهن‌های معمولی مردانه به تی‌شرت تبدیل شد. مدل‌های مختلف روسری و مانتو و تنوع در این حوزه، اتفاق مهم لباس زنانه ایرانی در دهه ۷۰ بود. برای مثال می‌توان به مدل مانتوی خفاشی اشاره کرد.

    دهه ۸۰

    سرعت تحول مد در دهه ۸۰ به علت ظهور اینترنت در خانه‌های مردم بسیار بالا بود، به طوری که شاید هر سال یک مد در جامعه می‌آمد و برچسب "دمده" یا "از مدافتاده" به لباس‌های نه‌چندان کهنه داخل کمدها می‌خورد. مانتو فروشی‌ها آنقدر زیاد و متنوع بودند که قیمت آن کمتر با افزایش روبه‌رو می‌شد و جزو متنوع‌ترین و ارزان‌ترین تن‌پوش‌های دهه ۸۰ بودند.

    دهه۹۰

    در اواخر دههٔ هشتاد آشفتگی بازار پوشاک دولت مردان ایرانی را متوجه کرد که تا کنون از این عرصه و سیع رقابتی غفلت کرده‌اند و آنان را وادار کرد تا به طراحی لباس به عنوان یک ابزار فرهنگی توجه داشته باشند و به همین جهت ساماندهی مد و لباس به وزارت ارشاد واگذار شد. این وزارت خانه با برگزاری مسابقهٔ طراحی مد و لباس فجر هنرمندان را به رقابت کشاند و برای اولین بار در ایران طراحی مد و لباس به عنوان یک هنر در کنار هنرهای دیگر مطرح شد. پس از آن و در آغاز دههٔ نود شوهای زندهٔ لباس و انواع نمایشگاه‌ها فرصت پیدا کردند خود را به عرصهٔ ظهور برسانند و حتی مؤسساتی در زمینهٔ پژوهش پوشاک ایرانی به ثبت رسیدند. اولین مؤسسه پژوهشی ثبت شده در زمینهٔ پوشاک ایرانی، مانا هنر ایرانیان نام دارد.

    طراحان مطرح ایرانی

    از معدود طراحان مد مطرح ایرانی می‌توان به بیژن پاکزاد (زادهٔ ۱۵ فروردین ۱۳۲۳ در تهران - ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ بورلی هیلز) و نیما بهنود و بوریس بیژن صابری اشاره کرو

    امروزه به علت وجود قوانین پوشش اسلامی در ایران که بر اساس آن زنان ملزم به پوشاندن سرتا پای بدن خود هستند هنر طراحی مد محدود به پوششی به نام "مانتو" و چادرهای اسلامی شده است. مانتو که واژه‌ای فرانسوی است به لباس یا پالتوی بلند اشاره دارد و پس از انقلاب اسلامی ایران جزو کدهای لباسی زنان محسوب می‌شود. در سالهای اخیر پس از موفقیت نیما بهنود طراح مد ایرانی ساکن آمریکا که لباس‌هایی با مُهرهای قدیمی و خطوط نستعلیق فارسی طراحی کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت، سبک طراحی لباس ایرانی به سمت لباس‌هایی رفت که تلفیقی از طرح و سبک سنتی و سادگی و راحتی لباس‌های مدرن باشد. برای مثال می‌توان به مانتوهای گشاد و عبا مانند در رنگ‌های شاد و با نقش و نگارهای سنتی محدود برای زنان و شال‌هایی با طرح سنتی و یا خطوط نستعلیق برای پوشش سر و بلوزهایی با همین سبک برای مردان و همچنین کیف‌هایی از جنس جاجیم اشاره کرد.

    ویکی پدیا

    نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 13:17 توسط : لباس پرنسس | دسته : مقالات لباس و پوشاک زنانه | 313 بازدید
  • []

  • کانال تلگرامی (( گالری طاووس )) خرید عطرخرید لباس مجلسی

    خرید لباس هندی در گالری طاووس

    • گالری طاووس دارنده نماد اعتماد الکترونیکی
    • جهت مشاهده نمونه های بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید
    • آیدی کانال : @taawoos


    https://telegram.me/taawoos

    کانال تلگرام مدل لباس
    💃💃 کانال مدل لباس پرنسس 💃💃
    برگزیده جدیدترین مدل های لباس شب
    اخبار و مطالب مد و زیبایی
    jOIN
    👇👇👇👇
    telegram.me/modeldress

     

     ایجاد وبلاگ رایگان در سیستم بلاگ دهی بلاگ سازان با قابلیت بهینه سازی هر وبلاگ در گوگل،سیستم وبلاگ دهی بلاگسازان،ایجاد وبلاگ تحت سئو

     

     

     وبلاگ بسازید و با استفاده از مقالات بهینه سازی وبلاگ ،وبلاگ خود را در گوگل ارتقاء دهید

    برچسب‌ها: ,
    نوشته شده در شنبه 31 تير 1396 ساعت 7:08 توسط : لباس پرنسس | دسته : | بازدید


  • صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد
    سفارش تبليغات
    پاپ آپ استند نمایشگاهی | طراحی سایت در اصفهان | هانس گروهه | عینک واقعیت مجازی | دیاگ | هاست لینوکس ارزان | طراحی سایت | آگهی استخدام | فلزیاب , فلزیاب تصویری | ترخینه | بهسازی خاک | پکیج درمان دیابت | پیش بینی مسابقات فوتبال | ریاضی اول | منزل مبله شیراز | محمد دبیری | اینترنت پر سرعت | بانک شهر | گیت کنترل تردد | منزل مبله | دکوراسیون داخلی اصفهان | دکل مهاری | طلایاب , طلایاب تصویری | دکتر نوروزیان | ایجاد وبلاگ رایگان | آزمایشگاه فرزانگان شیراز
    X
    تبليغات