بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درخشش مد و لباس ایرانی

عکس هایی از انواع مدل لباس مجلسی و لباس شب شیک و جدید در گالری مدل لباس مجلسی

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: طی دو روز گذشته نمایشگاه اکسپوی حلال ۲۰۱۶ اسپانیا برگزار شد و از استاندارد غذای حلال گرفته تا حوزه‌های دیگر کسب و کار همچون پوشاک و رسانه، دارو، مواد بهداشتی، مواد آرایشی، گردشگری، خدمات مالی، ترانزیت کالا و ورزش و تفریحات مورد توجه این رویداد جهانی قرار گرفت.

البته حضور مد و لباس ایرانی در این رویداد جهانی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و موسسه توسعه هنرهای معاصر محقق شد و به گفته حمید قبادی این دو مجموعه با ارائه مدل‌های جدید ایرانی درصدد هستند مجموعه‌ جدیدی از لباس‌های اسلامی را به دنیا پیشنهاد کنند، چرا که موضوع لباس به‌عنوان یکی از شاخصه‌های کشورهای مسلمان همواره مورد توجه قرار گرفته و به عبارتی ارتباطات بصری و ملاحظات ایمانی موضوع لباس همواره در دستورات دینی و شاخصه‌های اسلامی مطرح بوده است.

طبق صحبت‌های قبادی، پیش از این نیز در موضوعاتی مثل مواد غذایی یا حتی لوازم آرایش شاهد اقداماتی در قالب محصولات حلال بوده‌ایم اما درباره لباس حلال و شاخصه‌های آن در جامعه بین‌المللی کمتر اقدام شده است و از این رو با پیشنهاد موسسه توسعه هنرهای معاصر مبنی بر برپایی نمایشگاه اکسپوی حلال در اسپانیا موافقت شد تا با رعایت اصول تبیین‌شده در موضوع استاندارد پوشاک حلال، به ویژه رعایت ویژگی‌های لباس از دیدگاه اسلام تعدادی از لباس‌های ایرانی به ‌نمایش درآید.

به هر روی ترویج فرهنگ لباس ایرانی و اسلامی و استفاده از آن در دنیا در حال شکل‌گیری است و بی‌شک یکی از ابزارهای بسیار مهمی که همواره در فعالیت‌های فرهنگی از آن یاد شده موضوع لباس است.

نمایشگاه اکسپوی حلال ۲۰۱۶ اسپانیا ۲۰ و ۲۱ آبان ماه در مادرید برگزار شد و آثاری از طراحان ایرانی به مدت دو روز در این نمایشگاه به نمایش درآمد.

تصاویری از نمایش لباس اجتماع بانوان در نمایشگاه اکسپوی حلال ۲۰۱۶ اسپانیا را در ادامه ببینید:

photo_2016-11-11_20-39-57

photo_2016-11-11_20-39-46

photo_2016-11-11_20-39-33

 

 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده