بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شخصیت شناسی از روی مدل لباس و شیک پوشی

شخصیت شناسی از روی مدل لباس و شیک پوشی

شما چه تیپی در لباس پوشیدن دارید؟ اگر همیشه با یک تیپ مشخص لباس‌هایتان را انتخاب میکنید پس میتوانید شخصیت خودتان را در یکی از دسته‌های زیر پیدا کنید.

لباس‌های شما درباره شخصیت تان چه می ‌گویند؟

آنچه را که هر روز برای پوشیدن انتخاب می کنید لزوماً اختیاری نیست؛ لباس‌ هایی که می پوشید چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می ‌گویند و این بسیار جذاب است. در این مطلب به رمزگشایی هفت سبک مد مختلف، به همراه برخی از نگرش هایی در مورد ارتباط شخصیت شما با طرز لباس پوشیدنتان می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

تیپ ورزشی

آیا شما مدت زیادی بعد از سالن ورزش در لباس ورزشی خود می ‌مانید؟ آیا احساس در آغوش گرفتن پاهایتان با ساق های ورزشی را دوست دارید؟ آیا ترجیح می دهید بیشتر روزهای هفته کفش هایی سبک و راحت بپوشید؟ به قطعیت می توانیم بگوییم که شما فردی فعال هستید، خانم های صاحب این سبک، معمولا تیپ ظاهری را انتخاب می کنند که می تواند آنها را از خرید به سمت تمرین فوتبال بچه هایشان منتقل کند. اگر پوشیدن لباس ورزشی را دوست دارید ، احتمالاً طرفدار پر و پا قرص فعالیت های فیزیکی هستید.

تیپ زنانه

این سبک که با عنوان دخترانه نیز توصیف می شود، سبکی است که مملو از گل ، پارچه چین دار، تور ، قلب و رنگ های آبرنگی مانند بنفش کمرنگ و صورتی است. این دختر، یک فرد رمانتیک است که عاشق یک کمدی رمانتیک یا رمان عاشقانه است. خانمی که اینطور لباس می پوشد دوست دارد مثل یک خانم لباس بپوشد و مثل یک خانم رفتار کند. اگر شما دختری هستید که لباس چین دار، دامن، کفش‌ های پاشنه ‌بلند، و مد روز دوست‌ داشتنی را دوست دارد، احتمالا صاحب سبک زنانه هستید.

تیپ تمیز و ساده

این دختر سبکی کلاسیک دارد و رویکردی بدون تجملات به لباس و زندگی اش دارد. شما معمولا این فرد را در اطراف خانه و شهر با پیراهن ساده و شلوار جین مشاهده خواهید کرد. او به جای رنگ های روشن ، رنگ هایی خنثی مانند سفید ، سیاه ، خاکستری و بژ را ترجیح می دهد. سبک مدرن ساده او به این معنی نیست که او شلخته است اوفقط طرفدار یک پوشش ساده است، همین. معمولا مردم از دخترانی با این تیپ انتقاد می کنند. شما اغلب او را در یک تیشرت گرافیکی ، شلوارک کوتاه ، و یک جفت کفش کتانی پیدا خواهید کرد.

تیپ جلب توجه کننده

این سبک مد دوست دارد برجسته باشد. اگر شما رنگ‌ های روشن، چاپ های جسورانه و کفش‌ های طرح دار را دوست دارید و از پوشیدن آن‌ ها هراسی ندارید، پس طرفدار این سبک مد هستید.

این بلوزهای پر جنب و جوش و چاپ های جسورانه نشان دهنده ی اعتماد به نفس درونی این خانم است. اگر روی لباس شما جمله خاصی نوشته شده ، این می تواند در شخصیت شما نیز منعکس شود. اگر عاشق این سبک لباس پوشیدن هستید، یعنی جسور با اعتماد به نفس هستید و اصلا به اینکه مرکز توجه هستید، توجه نمی کنید، چرا که این واقعا ترجیح شماست.

تیپ رها و آزاد

بگذارید باد موهای این دختر را به بازی بگیرد ، چرا که در واقعیت هم شخصیتی رها و آزاد دارد. او همانند لباس هایش بی اختیار است. کسی که طرفدار این سبک است معمولا از قوانین سختگیرانه مد پیروی نمی کند ، اما لباس هایی که با آن ها ظاهر می شود جدید و هیجان انگیز است! . سبک مد رها و آزاد، به این دختر خلاق تکیه می ‌کند تا به بیرون از کادر فکر کند.

تیپ پیشگام و نو آور

این دختر مد خودش را می شناسد. این فرد همیشه با مد روز پیش می رود و جدیدترین سبک ها می شناسد و کمد لباس هایش را به طور مرتب تغییر می دهد. او همیشه اطلاعاتی به روز در مورد دنیای مد دارد و دوستانش همیشه در مورد مد روز و سبک های مختلف از او سوال می پرسند. او می‌داند که چه چیزی داغ است و معمولا اولین کسی است که یک سبک جدید را امتحان می ‌کند.

تیپ شیک خانگی

در نهایت ، برای معرفی سبک شیک خانگی به برخی از چهره های محبوب تلویزیونی مانند Ree Drummond (زن پیشگام) و joanna Gaines می پردازیم. این خانم ها می توانند با این سبک به یک مزرعه یا ساختمان در حال ساخت رهبری کنند. پارچه های چهارخانه، بوت و یک ژاکت چیزهایی هستند که معمولا این خانم ها می پوشند.

سخن پایانی…

آیا سبک لباس پوشیدن شما به طور خاص یکی از این سبک ها نیست؟ نگران نباشید ، بیشتر ما بسته به روز و مناسبت ، ترکیبی از چند سبک مختلف مد هستیم. چیزی که جالب است این است که لباس ما می‌تواند ارتباط نزدیکی با شخصیت ما داشته باشد.

منبع مقاله

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده