بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مدل لباس پرنسس

مدل لباس مجلسی پرنسس

بهترین رنگ لباس برای پوست شما

مهم نیست چه وقت از سال باشد زمستان- بهار- تابستان- یا پاییز من همیشه یک سری رنگ های تکراری را می پوشم مثل سیاه- آبی و بنفش. این ها تنها رنگ هایی هستند که در کمد لباس من پیدا می شوند. دلیل موجه آن هم این است که رنگ مشکی مرا لاغرتر نشان می دهد و رنگ آبی چشم هایم را آبی تر و رنگ بنفش پوست مرا برنزه تر نشان می دهد .

بدون شک علت انتخاب این رنگ ها و ترکیب زیبای آنها با رنگ پوست من دلیل منطقی و علمی دارد بله درست حدس زدید برای این که پوست من تن رنگ های سرد را دارد یا به عبارت دیگر سفید است و چشم هایم آبی است .

رنگ های آبی- بنفش- و صورتی به پوست هایی که تن سرد دارند و روشن هستند بیشتر می آید و کسانی که پوست شان تن گرم دارد و تیره تر است رنگ های زرد- قرمز- نارنجی- و قهوه ای به آنها می آید .

رنگ های سیاه- خاکستری- و سفید که ریشه هر سه آنها یکی است یعنی همه آنها از ترکیب همه رنگ هایی که در طبیعت وجود دارند درست شده اند رنگ های برنده هستند یعنی به همه می آیند و با هر رنگ پوستی چه تیره و چه روشن ترکیب زیبایی بوجود می آورند.

به نظر می آید که من ناخود آگاه رنگ هایی را که به پوستم می آید انتخاب کرده ام آیا دوست دارید که این اتفاق برای شما هم بیفتد؟

چطور می توانید تن رنگ پوست تان را پیداکنید ؟ برای این کار در وسط روز که هوا کاملأ روشن است به بیرون بروید و به رگ های دست تان با دقت نگاه کنید اگر رنگ رگ های شما متمایل به آبی است تن رنگ پوست شما سرد است و اگر رگ های شما متمایل به سبز است تن رنگ پوست شما گرم می باشد.

یک امتحان دیگر هم وجود دارد این که یک لباس به رنگ صورتی و یکی به رنگ نارنجی انتخاب کنید باید هر دوی آنها از یک جنس باشند هر دو را پهلوی صورت تان نگه دارید اگر صورتی باعث درخشان نشان دادن پوست شما می شود تن رنگ پوست تان سرد است و اگر نارنجی باعث درخشان به نظر آمدن شما بشود تن رنگ پوست تان گرم است .

با انجام این دو امتحان ساده می توانید با اطمینان خاطر و اعتماد بنفس رنگ مناسب خود را انتخاب کنید و مطمئن باشید که به شما می آید.

منبع: سایت بانوان

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده