بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اقامت استرالیا

اقامت استرالیا

اقامت دائم استرالیا به این معنی است که شما می توانید به لحاظ زمانی به صورت نامحدود در استرالیا اقامت، کار و تحصیل نمایید. اما دارای تابعیت و پاسپورت ایرانی خواهید بود و در استرالیا حق رای نخواهید داشت. برای تحصیل در بعضی از دانشگاه های استرالیا نیز باید همانند دانشجویان غیر استرالیایی به همان میزان شهریه پرداخت نمایید. در ضمن در دو سال اول زندگیتان در استرالیا از حقوق بیکاری برخوردار نخواهید بود. اما اگر ۳ سال در استرالیا زندگی نمایید می توانید درخواست تابعیت استرالیایی نمایید. تابعیت استرالیا به این معنی می باشد که شما ملیت استرالیا یی خواهید داشت و به شما پاسپورت استرالیایی داده خواهد شد. جدیدا دولت استرالیا از افرادی که درخواست تابیعت استرالیا می نمایند یک امتحان شهروندی می گیرد و اگر در این امتحان قبول شدند شهروند استرالیا شناخته خواهند شد.

برای اغلب افراد مقیم دائم، اولين گام در راه شهروند (تابع) استراليا شدن گذراندن امتحان شهروندی (تابعيت) است. برای اينکه جهت اين آزمون آماده شويد بايد کتاب مرجع شهروندی را مطالعه نمایید. وقتی که در اين امتحان کامياب شديد و ساير شرايط لازم برای شهروندی استراليا و ازجمله شرط زندگی در استراليا برای مدت تعيين شده و پيشينۀ خوب را داشتيد، آنوقت می بايست تقاضای خود را مبنی بر شهروندی استراليا تسليم کنيد. اگر درخواست شما موفق بود، از شما دعوت خواهد شد تا در جشن شهروندی شرکت کنيد. در اين جشن اغلب متقاضيان بزرگسال موظف هستند که قبل از آنکه شهروند استراليا بشوند تعهد پايبندی Pledge of Commitment بدهند.

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای 198:

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹ به افرادی تعلق می گیرد که مایلند از طریق نیروی کار و به همراه خانواده به استرالیا مهاجرت کرده و با اخذ اقامت دائم استرالیا از بدو ورود، در این کشور زندگی، کار و تحصیل کنند. با دریافت این ویزا، شخص از مزایای مدیکر استرالیا (طرح درمان ملی) بهره مند می شوند. همچنین می توانند با کسب شرایط لازم، درخواست شهروندی استرالیا بدهند.

متقاضیان این ویزا، بدون استفاده از اسپانسر فامیلی یا ایالتی، مایلند به استرالیا مهاجرت کنند.درخواست این ویزا بر مبنای امتیاز فرد متقاضی، بررسی می شود. متقاضیانی که بر مبنای سیستم امتیاز بندی مهاجرت کاری به استرالیا، بتوانند حداقل ۶۰ امتیاز کسب نمایند، واجد اخذ این ویزا خواهند بود. دارندگان ویزای ۱۸۹ استرالیا، می توانند در هر نقطه از استرالیا که مایل باشند، زندگی، کار و تحصیل نمایند. متقاضی باید بتواند حایز شرایط ذیل برای اخذ این ویزا باشد:

ویزای اقامت 189 استرالیا ویزای اقامت دائم استرالیا می باشد. این ویزا احتیاجی به کارفرما یا اسپانسر ندارد و تنها بر پایه ی مهارت متقاضی می باشد.

شرایط لازم ویزای ساب کلاس ۱۸۹ استرالیا:

برای  اقدام جهت اخذ ویزا استرالیا (ساب کلاس ۱۸۹)، متقاضی باید شرایط زیر را دارا باشد:

  • سن او زیر ۵۰ سال باشد.
  • در زمینه زبان در سه سال گذشته، یکی از شروط زیر را داشته باشد:
  • در چهار مهارت آیلتس، حداقل نمره ی ۶ را کسب کرده باشد. متقاضی میتواند معادل این آزمون را در سایر آزمون های معتبر در سیستم اداره مهاجرت استرالیا ارائه کند.
  • در مهارت های تافل، برای گوش کردن ۱۲ امتیاز، برای خواندن ۱۳ امتیاز، برای نوشتن ۲۱ امتیاز و برای صحبت کردن ۱۸ امتیاز کسب کرده باشد.
  • از اول ژانویه ۲۰۱۵ در امتحان CAE شرکت کرده و در مجموع امتیاز ۱۶۹ به دست آورده باشد.
  • در یکی از شغل های مورد نیاز دولت استرالیا، در خواست خود را ارایه دهد.
  • ارزیابی مدارک: با ارایه مدارک تحصیلی شغلی به یکی از مراکز ارزیابی شغلی تعیین شده، تاییدیه لازم را تهیه نماید. این مرحله بین یک هفته تا 4 ماه بسته به سازمان موردنظر زمان نیاز دارد. برای انجام ارزیابی مدارک، اغلب اوقات احتیاج به مدرک زبان دارید. لیست رشته ها به همراه سازمان ارزیابی کننده آنها لیست سازمان های ارزیابی مدارک.
  • طبق جدول امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا حداقل 60 امتیاز داشته باشد.

مراحل دریافت ویزای کلاس ۱۸۹ استرالیا:

فرد متقاضی واجد شرایط بالا، در مرحله اول سوابق تحصیلی و شغلی خود را به وسیله نهاد مشخص شده برای هر شغل، ارزیابی می کند.(ارزیابی مدارک) این ارزیابی بنا به مورد، بین 1 تا 4 ماه زمان می برد و هزینه آن در شرکت های مختلف متفاوت است.

در مرحله دوم، شخص اقدام به تکمیل EOI می نماید. با تکمیل این فرم، پس از بررسی، دعوتنامه ای از طرف دولت استرالیا برای فرد ارسال می شود.

مرحله سوم، با آماده بودن دعوتنامه، متقاضی فرصت دارد تا ظرف ۶۰ روز از تاریخ دعوتنامه، درخواست ویزای خود را در سایت اداره مهاجرت مهاجرت استرالیا ثبت نماید. در حال حاضر مدت زمان اعلام شده برای رسیدگی، 3 ماه است.

تست های پزشکی و پلیس چک نفراصلی و همراهان در این مرحله انجام می شود. نتیجه ی درخواست متقاضی، به صورت ایمیل به وی ابلاغ می شود و در صورت اخذ ویزا، شرایط و مقررات آن برای فرد، تشریح می شود.

شما میتوانید از طریق تماس با متخصصین ما، در زمینه مهاجرت به استرالیا ،اقامت استراليا، سرمايه گذاري استراليا، ويزاي تخصصي استراليا، ويزاي بيزنس، ويزاي تجاري، ويزا استراليا، وکیل مهاجرت، وكيل مهاجرت استراليا، مشاوره لازم را اخذ نمایید.

سرمايه گذاري استراليا,مهاجرت به استرالیا

اخذ اقامت استرالیا زیر نظر وکیل رسمی امور مهاجرت به استرالیا

استرالیا,اقامت استرالیا,تحصیل در استرالیا

اطلاعات تماس:

وبسایت:

www.selectvisa.com


دفتر تهران:

خیابان جردن، بالاتر از اسفندیار، خیابان سعیدی، نبش مهرشاد، پلاک 64 طبقه 4 واحد 11

ایمیل:

info@selectvisa.com

تلفن:

982122531697

982126203253

982126203265

ساعات کاری:

10صبح الی 6 عصر

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده